У К Р А Ї Н А

РІВНЕНСЬКА РАЙОННА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання

(тридцять восьма сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

від 13 березня 2015 року                               № 1729

Про звіт директора комунального підприємства

«Управління майновим комплексом» Рівненської

районної ради про результати фінансово-господарської

діяльності підприємства у 2014 році

Заслухавши  та  обговоривши  звіт директора комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської районної ради Зінькова А. В. про результати фінансово-господарської діяльності підприємства у 2014 році, керуючись  статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними  комісіями районної ради,  районна рада

в и р і ш и л а :

1.  Звіт директора комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської районної ради Зінькова А.В. про результати фінансово-господарської діяльності підприємства у 2014 році взяти  до відома (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії районної ради відповідно до розподілу функціональних повноважень.

Голова ради                             В.О.Пилипчук

 

Звіт директора  КП «Управління майновим комплексом»

Рівненської районної ради

про результати фінансово-господарської діяльності підприємства у 2014 році

Шановний голово, шановні депутати, запрошені!

КП «Управління майновим комплексом» Рівненської районної ради створено рішенням сесії Рівненської районної ради 23.11.2007р., зареєстровано 03.12.2007р. Засновником підприємства є  Рівненська районна рада.

Для забезпечення діяльності підприємства початково створено статутний фонд у розмірі 3 150 000,00  грн., в тому числі:

- майно засновника – 3 100 000,00 грн.

- грошові кошти в сумі 50 000,00 грн.

На балансі  підприємства, як внесок в статутний фонд обліковуються:

-         Приміщення з гаражами по вул. П.Могили,22 б  - 87 197 грн.;

-         Приміщення адмінбудинку по вул. Соборна, 195 – 1 537 476 грн.;

-         Адмінприміщення по вул. Відінська,10 (4-й поверх) – 69 597 грн.;

-         Міні-котельня по вул. Соборна, 195 – 94 200 грн.;

У 2014 році отримано внески в статутний фонд грошовими коштами в сумі 115359,37 грн., які використано на реконструкцію котельні по  вул. Соборна,195 у  м. Рівне.(додаток 1)

Станом на 01.01.2014р. статутний фонд  склав 3 945 785,00 грн.

У 2014 році рішенням сесії Рівненської районної ради від 04.07.2014р. №1527 та від 12.12.2014р. №1671 статутний фонд підприємства було збільшено до 4095785,00 грн., зокрема – майно засновника у сумі 3395785,00 грн., грошові кошти в сумі 700000,00 грн.

Протягом 2014 року  підприємство здійснювало такі види діяльності:

  • утримання та експлуатація адмінприміщень, що були передані на баланс;
  • здавання в оренду приміщень;
  • збір коштів з орендарів за комунальні послуги (електро-, водо-, теплопостачання, вивіз сміття).

Для забезпечення роботи підприємства затверджено штатний розпис в кількості 17 штатних  одиниць. На 01.01.2015р. середньооблікова кількість штатних працівників складає 17 од., з них: 2 сторожа, 4 прибиральниці, електромонтер, 4 робітника з комплексного обслуговування будівель, 6 штатні од. адмінперсоналу. Фонд оплати праці становить 530916,00 грн. Середня заробітна плата по підприємству склала 3220,09 грн. (додаток 2)

Основним джерелом доходів підприємства є надання експлуатаційних послуг, а саме: прибирання приміщення, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, поточний ремонт сантехнічного та електрообладнання, охорона приміщення. На такі послуги підприємством розроблені тарифи, які погоджуються головою Рівненської районної ради. Зміна тарифів відбувається  при зміні їх складових (наприклад, мінімальної заробітної плати).

Підприємство також отримує доходи від здавання в оренду адміністративних приміщень приватним структурам.

Станом на 01.01.2015р. здано в оренду 5038,95 кв. м площ, в тому числі бюджетним організаціям 4648,96 кв.м, госпрозрахунковим підприємствам  – 389,99 кв.м; вільні (не здані в оренду) площі становлять 398,52 кв. м. За період діяльності заключено 38 договірів  оренди з підприємствами, установами, суб’єктами підприємницької діяльності.(додаток 3)

Комунальне підприємство складає та подає статистичну, фінансову, податкову звітність та копію фінансової звітності засновнику. Являється платником податку на прибуток, а з 09.07.2009р. зареєстроване платником ПДВ.

Доходи підприємства за 2014 рік  становлять 2247,1 тис. грн. (в тому числі без ПДВ 1887,1тис.грн.). Валові витрати складають 1874,6 тис. грн.(без ПДВ).

За 2014 рік валові витрати  склали  1874,6 тис.грн.(додаток 4),  в тому числі: на заробітну плату  - 656,9 тис.грн.,  нарахування  на з/пл. – 254,00  тис.грн., прибирання та поточне обслуговування приміщень – 8,6 тис.грн., поточний ремонт адмінприміщень – 33,8 тис.грн., адмінгосподарські та загальновиробничі витрати – 64,1тис.грн.,  податки і збори – 3,7 тис.грн., комунальні послуги – 769,7 тис.грн., амортизація основних засобів – 83,8тис.грн. Чистий прибуток за 2014 рік склав 12,5 тис.грн.

Найбільш питому вагу в структурі доходів   становлять доходи від надання експлуатаційних послуг,  доходи від оренди приміщень складають 10%.  Найбільшу частку витрат становлять витрати на комунальні послуги – 41% та на оплату праці  – 35%.

Кошти від надання експлуатаційних послуг використовуються на заробітну плату та нарахування, придбання матеріалів для обслуговування приміщень, на адміністративні витрати. Надходження від оренди використовуються на проведення поточних ремонтів, а також на покриття збитків від незданих в оренду площ.

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2015р. становить 363948,19 грн. (додаток5). Дебіторська заборгованість за надані послуги складає 1010970,94 грн. (додаток 6).

Протягом 2014 року були проведені роботи по поточному ремонту адміністративних приміщень на загальну суму 40560,00 грн.(в.т.ч. ПДВ), зокрема:

-         поточний ремонт коридорів I та III поверхів адмінприміщення по вул. Соборна,195;

-         поточний ремонт кабінетів адмінприміщень;

-         поточний ремонт санвузлів;

-         заміна замків в дверях кабінетів;

-         заміна лічильників у ввідних щитах електропостачання;

-         заміна проводів електропостачання кабінетів;

-         заміна несправних деталей в газових котлах.

З повагою,

Директор КП «Управління майновим комплексом»

Рівненської районної ради

А.В.Зіньков

Додаток 1

Використання бюджетних коштів у 2014 році

Напрям використання

Сума,

грн

1. Реконструкція котельні  по вул.Соборна,195

115359,37

в тому числі придбання основних засобів:

18400,00

- котел «Титан», 105 кВт

18400,00

 

Всього

115359,37


 

Додаток 4

 

Аналіз валових витрат

за  2014 рік


Додаток 5

Розшифровка кредиторської заборгованості станом на 01.01.2015р.

№ з/п

Кредитор

За комунальні послуги

Охорона приміщення

Інша заборгованість

Всього

Період виникнення

1.

ПАТ «Рівнегаз»

24020,55

 

 

24020,55

Грудень 2014

2.

ПАТ «Рівнеобленерго»

22960,25

 

 

22960,25

Грудень 2014р.

3.

РОВК ВКГ «Рівнеоблводоканал»

3201,67

 

 

3201,67

Грудень 2014р..

4.

ТзОВ «Рівнетеплоенерго»

103889,43

 

 

103889,43

Листопад,

грудень 2014р..

5.

ТзОВ «ВІДОК-007»

 

202154,00

 

202154,00

4 кв.2012р., 2013р.,2014р..

6.

ТзОВ «Санком-Рівне»

3035,29

 

 

3035,29

 

Жовтень, листопад,

грудень 2014р.

7

ТзОВ «АРМ-ЕКО»

 

 

3000,00

3000,00

4 квартал 2014р.

8.

ТзоВ»Енергодар-Сервіс»

 

 

687,00

687,00

Жовтень 2014р.

9.

УДСО при УМВС України

 

1000,00

 

1000,00

Листопад,

грудень 2014р.

 

Разом

157107,19

203154,00

3687,00

363948,19










 

Додаток 2

Інформація по штатному розпису

Посадові оклади працівникам встановлені згідно галузевої угоди між Міністерством з питань ЖКГ та ЦК профспілки  працівників ЖКГ на 2013-2015 р.р.

  1. Штатним розписом підприємства  передбачено 17 штатних одиниць.
  2. Фонд оплати праці згідно штатного розпису  складає – 530916,00 грн.

Інформація по  площах, які передані в оренду , наведена в додатку 3.

Формування тарифів здійснюється на основі фактичних витрат за 2013 рік, а по окремих статтях (заробітна плата, комунальні послуги), виходячи з планових витрат на 2014 рік.

Інформація по штатному розпису

№ з/п

Професія, посада

Розрахунок посадового окладу згідно галузевої угоди

Посадовий оклад, встановлений в штатному розписі

1.

Директор (посадовий оклад встановлено відповідно до Постанови КМУ від 18.05.99р. №859)

1462х4

5846

2.

Головний інженер

1462х3,6

5262

3.

Головний бухгалтер

1462х3,4

4969

4.

Провідний фахівець, економіст

1462х1,9

2777

5.

Провідний бухгалтер

1462х1,8

2631

6.

Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків (4 розряд)

1462х1,6

2269

7.

Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування (3розряд)

1462х1,7

2491

8.

Сторож

1218х1,2

1462

9.

Прибиральниця службових приміщень

1218х1,2

1462

Додаток 3

Інформація по площах , які здані в оренду

№ з/п

Обєкт

Площа приміщень, які здані в оренду бюджетним організаціям, кв.м

Площа приміщень, які здані в оренду госпрозрахунковим організаціям, кв.м.

Площа приміщень, які не здані в оренду,  кв.м.

1.

Адмінприміщення Соборна,195

3496,14

44,57

173,00

2.

Адмінприміщення П.Могили, 22б

975,13

208,64

27,69

3.

Адмінприміщення

Відінська,10

177,69

136,78

197,83

Всього

4648,96

389,99

398,52

Разом

5038,95



Додаток 6

Розшифровка дебіторської заборгованості станом на 01.01.2015р.







№ з/п

Дебітор

Заборгованість, грн.

Разом

Оренда

Експлуатаційні послуги, охорона приміщення

Комунальні послуги

1.

Відділ освіти РДА

 

-104,87

984,43

879,56

2.

Головне управління юстиції в Рівненській області

7

18049,71

684,71

18741,42

3.

ФОП Хіль С. В.

 

 

61,12

61,12

4.

Рівненська районна державна адміністрація

10

920769,90

-73349,39

847430,51

5.

РРО Партії Регіонів

1

7192,24

2624,46

9817,7

6.

Трудовий архів Рівненського району

 

-1513,36

1892,58

379,22

7.

Управління агропромислового розвитку

 

84755,51

-8051,46

76704,05

8.

Фінансове управління Рівненської РДА

 

31972,26

-11108,33

20863,93

9.

РРО ВО "Батьківщина"

1

4877,98

431,20

5310,18

10.

ГО "Гарант законності і правопорядку"

 

1121,36

1069,46

2190,82

11.

ВФСТ "Колос"

3

-14,64

1202,12

1190,48

12.

ДЮСШ "Колос"

3

1804,42

365,27

2172,69

13.

ПП Денисюк М. А.

441,53

444,85

599,87

1486,25

14.

Рівненська обласна громадська організація МРК "Дозвілля"

139,26

938,24

1149,09

2226,59

15.

ТзОВ "Землевпорядник-Рівне"

904,64

282,49

1268,76

2455,89

16.

ФОП Городсков В. В.

427,83

316,30

297,46

1041,59

17.

ФОП Крук С. С.

564,30

422,32

530,12

1516,74

18.

ФОП Омелянчук В. В.

 

 

1085,52

1085,52

19.

ФОП Філатов В. В.

2612,19

1119,08

957,84

4689,11

20.

ФОП Щербяк Ю. В.

5891,14

 

82,44

5973,58

21.

Адвокат Новосад Н. В.

 

612,89

856,02

1468,91

22.

Адвокат Конончук Л. В.

 

274,90

497,79

772,69

23.

Відділ культури і туризму РДА

3

 

 

3

24.

ПП Стасюк Т. М.

2406,35

 

103,04

2509,39

Всього

13415,24

1073321,58

-75765,88

1010970,94