У К Р А Ї Н А

РІВНЕНСЬКА РАЙОННА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Сьоме скликання

­­­­­­­(четверта сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

від 17 березня 2016 року                                            № 118

Про виконання рішення районної ради

від 05 травня 2011 року № 119 «Про районну

комплексну програму профілактики злочинності

та правопорушень на 2011-2015 роки»

На підставі Указів Президента України від 18 лютого 2002 року  № 143/2002 «Про заходи щодо подальшого зміцнення законності і правопорядку, охорони прав і свобод громадян», від 19 липня 2005 року № 1119/2005 «Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності», керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями районної ради, районна рада

в и р і ш и л а :

1.    Інформацію про виконання рішення районної ради від 05 травня 2011 року № 119 «Про районну комплексну програму профілактики злочинності та правопорушень на 2011-2015 роки» взяти до відома (додається).

2.     Районній державній адміністрації, у зв'язку із закінченням терміну дії Програми, розробити та подати на затвердження районній раді відповідну Програму на 2016 – 2020 роки.

3.      Визнати таким, що втратило чинність, рішення районної ради від 05 травня 2011 року № 119 «Про районну комплексну програму профілактики злочинності та правопорушень на 2011-2015 роки».

4.    Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з правових питань, регламенту, законності та антикорупційної політики та заступника голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.

Голова ради                                                                                        В.П.Стельмах

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання рішення районної ради від 05 травня 2011 року № 119 «Про районну комплексну програму профілактики злочинності та правопорушень на 2011-2015 роки»

 

Районна комплексна програма профілактики злочинності та правопорушень на 2011-2015 роки була розроблена з метою забезпечення ефективності реалізації державної політики у сфері профілактики злочинності та правопорушень шляхом розроблення та здійснення комплексу заходів, спрямованих на усунення причин та умов вчинення протиправних дій, а також налагодження дієвої співпраці правоохоронних органів, місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування в зазначеній сфері.

Райдержадміністрацією щорічно у грудні на засіданнях колегії райдержадміністрації слухаються питання «Про стан законності та правопорядку на території району та забезпечення виконання законодавства про боротьбу з корупцією». Відповідні питання періодично заслуховуються на нарадах, «Днях контролю» у керівництва райдержадміністрації.

З метою профілактики злочинності, правопорушень та покращення криміногенної ситуації на території району районним відділенням поліції Рівненського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Рівненській області постійно проводиться аналіз скоєних кримінальних правопорушень, на підставі чого вносяться зміни до плану комплексного використання сил та засобів, задіяних в системі єдиної дислокації. Впродовж 2011-2015 років організовано та проведено низку комплексних оперативно-профілактичних відпрацювань на території району.

Аналіз оперативно-службової діяльності Рівненського відділення поліції ГУНП України в Рівненській області у 2015 році вказує на певне покращення повноти реєстрації заяв та повідомлень про злочинні прояви, скоєні жителями району. До чергової частини надійшло 7658 заяв і повідомлень, що на 1031 більше, ніж в минулому році, з них з ознаками кримінального правопорушення – 1696 заяв, розглянуто згідно із Законом України «Про звернення громадян» - 5424 заяви.

Однак, незважаючи на вжиті заходи, спостерігається ріст кримінальних правопорушень. З 01 січня 2015 року на території району зареєстровано 746 кримінальних правопорушень, що на 191 більше, ніж у 2014 році (555).

Зареєстровано 244 тяжких та особливо тяжких злочинів (у 2014 році – 214), зокрема,  у порівнянні з минулим роком, зросла кількість таких злочинів, як:

-         умисне вбивство (та замах) з 3 до 7;

-         крадіжки з 303 до 465, у тому числі крадіжок приватної власності зареєстровано 393 (в минулому році – 278), квартирні – з 3 до 7;

-         крадіжки з транспортних засобів – з 1 до 6;

-         шахрайство – з 13 до 19;

-         злочини у сфері службової діяльності – з 15 до 22;

-         злочини у сфері земельних відносин – з 4 до 13;

-         злочини у сфері інформаційних технологій – з 4 до 9;

-         порушення правил безпеки дорожнього руху – з 13 до 14;

-         незаконне заволодіння транспортними засобами – з 1 до 10;

-         незаконний обіг наркотиків – з 30 до 55;

-         незаконне поводження зі зброєю з 9 до 10.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилась кількість таких злочинів, як:

-         злочини, пов’язані з використанням бюджетних коштів – з 12 до 8;

-         тяжкі тілесні ушкодження – 5, в минулому році – 6;

-         грабежі – 5 проти 8 у минулому році;

-         розбої – 2 (в 2014 – 3);

-         вимагання – 0 проти 1;

-         привласнення, розтрата майна або заволодіння ними шляхом зловживання службовим становищем – 6 (2014 - 7);

-         злочини у сфері господарської діяльності – 5 (2014 - 7).

Співробітниками районного відділення поліції Рівненського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Рівненській області здійснюються перевірки стану додержання законодавства щодо недопущення створення об’єднань громадян, програмні цілі або дії яких спрямовані на пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, а також використання спеціальних та військових звань, форменого одягу та атрибутики органів державної влади. Проводяться заходи, спрямовані на виявлення каналів незаконного обігу і крадіжок вогнепальної зброї, боєприпасів, вибухових речовин та інших небезпечних предметів і речовин, з установлення нелегальних мігрантів, осіб, які надають їм посередницькі та допоміжні послуги.

Вживаються заходи, спрямовані на викриття фактів хабарництва та корупції у сферах, що мають значення для району, області та держави в цілому, серед службових осіб, наділених розпорядчими функціями держави.

Співробітниками правоохоронних органів проводяться додаткові патрулювання населених пунктів із найбільш складною криміногенною ситуацією із залученням громадських формувань, перевірки розважальних закладів та інших місць масового відпочинку молоді щодо додержання вимог законодавства під час роботи цих закладів.

На території району зареєстровано 12 громадських формувань з охорони громадського порядку чисельністю 280 осіб. Підібрані та працюють громадські помічники дільничних інспекторів поліції в кількості 12 чоловік, які відповідно до наказів начальника районного відділення поліції Рівненського відділу поліції ГУНП України в Рівненській області закріплені за дільничними інспекторами поліції. Керівників громадських формувань, громадських помічників дільничних інспекторів поліції забезпечено посвідченнями членів громадських формувань, а членів Квасилівського громадського формування з охорони громадського порядку «Правопорядок» та членів Білокриницького громадського формування  «Рівненська бойова сотня» форменим одягом.

Протягом 2015 року членами громадських формувань, спільно з дільничними інспекторами поліції районного відділення поліції Рівненського відділу поліції ГУНП України в Рівненській області проведено 77 загально-профілактичних рейдів з відпрацювання населених пунктів Рівненського району, за участю членів громадських формувань розкрито 186 злочинів, за адміністративні правопорушення затримано 19 осіб.

У порівнянні з минулим роком в районі спостерігається тенденція до зменшення вчинення кримінальних правопорушень у сільській місцевості району, а саме:

  1. Білокриницька сільська рада – 41 правопорушення (47 – в 2014 році);
  2. Великожитинська сільська рада – 11 правопорушень (50 – в 2014 році);
  3. Великоомелянська сільська рада – 27 правопорушень (54–в 2014 році);
  4. Городищенська сільська рада – 17 правопорушень (79 – в 2014 році);
  5. Городоцька сільська рада – 36 правопорушень (88 – в 2014 році);
  6. Грушвицька сільська рада – 16 правопорушень (20 – в 2014 році);
  7. Жобринська сільська рада – 13 правопорушень (18 – в 2014 році);
  8. Зорянська сільська рада – 101 правопорушення (120 – в 2014 році);
  9. Заборольська сільська рада – 4 правопорушення (24 – в 2014 році);
  10. Клеванська селищна рада – 120 правопорушень (148 – в 2014 році);
  11. Кустинська сільська рада – 7 правопорушень (13 – в 2014 році);
  12. Новоукраїнська сільська рада – 60 правопорушень (70 – в 2014 році);
  13. Обарівська сільська рада – 41 правопорушення (83 – в 2014 році);
  14. Радухівська сільська рада – 11 правопорушень (13 – в 2014 році);
  15. Тайкурська сільська рада – 9 правопорушень (9 – в 2014 році);
  16. Шубківська сільська рада – 47 правопорушень (52 – в 2014 році);

У свою чергу, відбулось збільшення вчинення кримінальних правопорушень у порівнянні з минулим роком в таких селищних та сільських радах, як:

  1. Бронниківська сільська рада – 16 правопорушень (15 – в 2014 році);
  2. Верхівська сільська рада – 33 правопорушення (13 – в 2014 році);
  3. Дядьковицька сільська рада – 36 правопорушень (30 – в 2014 році);
  4. Корнинська сільська рада – 86 правопорушень (55 – в 2014 році);
  5. Квасилівська селищна рада – 164 правопорушення (92 – в 2014 році);
  6. Малошпаківська сільська рада – 29 правопорушень (26 – в 2014 році);
  7. Оржівська селищна рада – 75 правопорушень (38 – в 2014 році);
  8. Олександрійська сільська рада – 74 правопорушення (70 – в 2014 році);
  9. Шпанівська сільська рада – 111 правопорушень (81 – в 2014 році).

Кількість зареєстрованих правопорушень викладено у додатках 1, 2.

Одним з найважливіших факторів збільшення правопорушень у вищезазначених сільських радах є неналежна робота громадських формувань або їх відсутність. Так, з 12 існуючих громадських формувань, забезпечують громадський порядок та допомагають співробітникам райвідділу на території обслуговування лише 6:

-         Новоукраїнське громадське формування з охорони громадського порядку "Правопорядок";

-         Квасилівське громадське формування «Правопорядок»;

-         Городоцьке громадське формування;

-         Кустинське громадське формування;

-         Клеванське громадське формування «Варта порядку»;

-         Білокриницьке громадське формування "РБС" (Рівненська бойова сотня).

Решта 6 громадських формувань, члени яких отримали посвідчення і дозволи на носіння зброї, самоусунулися від виконання обов’язків з охорони громадського порядку. А отже, доцільність діяльності таких громадських формувань, як Олександрійське, Шубківське, Великоомелянське, Великожитин-ське, Грушвицьке та Обарівське «Патріот», необхідно переглянути.

У 2014 році було проведено фінансування громадських формувань "Правопорядок" (Новоукраїнська сільська рада) – 15 тис.грн.,  "Рівненська бойова сотня" (Білокриницька сільська рада) – 15 тис.грн.

У 2015 році виділення коштів громадським формуванням на проводилось.

Загалом на виконання  районної комплексної програми профілактики злочинності та правопорушень на 2011-2015 роки, зі змінами та доповненнями, у 2015 році виділено та профінансовано в повному обсязі кошти в сумі           120 тис.грн. на придбання паливно-мастильних матеріалів, запасних частин до автомобілів Рівненського районного відділення поліції Рівненського відділу поліції Національної поліції України в Рівненській області для здійснення оперативно-службової діяльності та проведення додаткового патрулювання в населених пунктах і на дорогах району з метою попередження скоєння правопорушень та 50 тис.грн. Здолбунівському міжрайвідділу Управління СБ України в Рівненській області на придбання паливно-мастильних матеріалів для проведення превентивних заходів, спрямованих на підвищення рівня захисту життя і здоров'я людей, громадської безпеки, охорони особливо важливих об’єктів, а також для забезпечення проведення навчань та участі у заходах, пов'язаних з проведенням АТО на території Луганської та Донецької областей.

Фінансування Програми за 2011-2015 роки викладено у додатку 3.

Протягом 2015 року на території  Рівненського району проведено          569 масових заходів, серед яких 414 – релігійного характеру, 126 – культурно-видовищного характеру, 28 – спортивного характеру, 1 – політичної спрямованості, в яких взяли участь  близько 124,6 тисячі громадян. Судами права громадян на проведення на території району масових заходів та акцій не обмежувалися. Порушень громадського порядку під час проведення на території району масових заходів не допущено.

Організовані відпрацювання, спрямовані на попередження правопорушень з боку раніше судимих осіб, профілактична робота серед осіб, які перебувають на обліку у районному відділенні поліції Рівненського відділу поліції ГУНП України в Рівненській області, взаємодія установ з виконання покарань із райдержадміністрацією щодо побутового влаштування осіб, звільнених з місць позбавлення волі. У 2015 році проведено 21 засідання спостережної комісії при райдержадміністрації, на яких було порушено 291 клопотання перед Рівненським районним судом щодо умовно-дострокового звільнення засуджених Городоцького виправного центру №131. На обліку спостережної комісії при райдержадміністрації перебуває 5 умовно-достроково звільнених осіб, яким надано наступні послуги:

- допомогу у відновленні документів отримала 1 особа;

- направлена на навчання 1 особа;

- налагоджено (відновлено) соціальні зв’язки 5 особам;

- отримала допомогу одягом, взуттям 1 особа.

Звільненим з місць позбавлення волі також надано консультації щодо можливості працевлаштування, проведено профілактичні бесіди. Всього надано 39 індивідуальних послуг.

З метою проведення регулярної інформаційно-просвітницької роботи серед дітей, молоді, різних категорій сімей, спрямованої на протидію поширення наркоманії, пияцтва та запобігання антисоціальній поведінці, а також пропаганди здорового способу життя спеціалістами районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у 2015 році здійснено 78 виїздів Мобільного консультаційного пункту соціальної роботи. Виїзди здійснено в сільські та селищні ради, районний центр зайнятості, спортивно-оздоровчий комплекс «Сигнал», дитячі будинки сімейного типу, та прийомні сім’ї, де було прочитано цикл виховних лекцій на теми: «Профілактика скоєння злочинів неповнолітніми», «Профілактика алкоголізму та тютюнопаління», «Профілактика ВІЛ/СНІДу», «Світ професій», «Запобігання торгівлі людьми». Здійснено оцінку потреб 150 сімей.

З метою профілактики наркоманії протягом 2015 року в навчальних закладах району прочитано 10 лекцій, зокрема, щодо наслідків вживання наркотичних препаратів і психотропних речовин. Проводяться обстеження громадян методом клінічного скринінгу та лабораторного обстеження з метою раннього виявлення осіб, схильних до вживання наркотичних засобів та психотропних речовин. З цією метою обстежено 405 громадян, проконсультовано 208 неповнолітніх осіб, молоді. Протягом останніх років у наркологічному кабінеті центральної районної лікарні організовано безкоштовне консультування учнівської молоді, студентів навчальних закладів та неповнолітніх щодо негативних наслідків вживання наркотичних, психотропних засобів та прекурсорів.

Під час проведення медичних  оглядів дітей навчальних закладів району особлива увага звертається на виявлення осіб, які схильні до вживання наркотичних та психотропних засобів.

Структурними підрозділами райдержадміністрації вивчено потреби 169 сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, вимушених переселенців із зони проведення антитерористичної операції, сімей, які отримують державну одноразову допомогу при народженні дитини, сімей, в яких скоєно насильство. Охоплено 816 осіб та надано 879 індивідуальних консультацій щодо шляхів передачі ВІЛ/СНІДу.

У 2015 році проведено перевірки стану виховної та профілактичної роботи серед дітей у трьох загальноосвітніх школах району, п’яти інтернатних закладах, під час яких з дітьми, схильними до скоєння правопорушень, проведено індивідуальні бесіди, надано консультації, прочитано лекції щодо популяризації здорового способу життя.

Райдержадміністрацією спільно з правоохоронними органами організовано та проведено 71 рейд на території району в місцях масового перебування дітей, у ході яких здійснено перевірки виявлення продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім, перевірено умови утримання та виховання дітей у сім’ях.

За результатами рейдів підготовлено чотири проекти розпоряджень голови райдержадміністрації про влаштування дітей в інтернатні заклади. Направлено клопотання про притягнення 8 батьків, які ухиляються від виконання батьківських обов’язків, до адміністративної відповідальності за     ч.1 ст.184 КУпАП. Підготовлено 9 позовних заяв до суду про позбавлення батьківських прав.

З метою запобігання безпритульності, бездоглядності серед дітей, своєчасного виявлення функціонально неспроможних сімей, сформовано банк даних неблагополучних сімей. Під постійним контролем перебуває 131 неблагополучна сім'я, в яких виховується 312 дітей.

На обліку перебуває 7 дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах. На кожну дитину затверджений індивідуальний план роботи виходу із кризової ситуації. При потребі проводяться перевірки дотримання вимог чинного законодавства про працю неповнолітніх на підприємствах та в установах різних форм власності району.

У 2015 році здійснено 41 обстеження матеріально-побутових умов проживання дітей в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях.

Розширюється мережа спортивних клубів та секцій в дитячо-юнацьких спортивних школах, залучаються до занять фізичною культурою і спортом на пільгових умовах діти-сироти, діти з малозабезпечених і багатодітних сімей та підлітки, схильні до правопорушень.

У засобах масової інформації систематично проводиться інформування населення щодо забезпечення підвищення рівня правової освіти населення, громадської правосвідомості, формування негативного ставлення до протиправних дій. Так, у міськрайонному тижневику «Слово і час» запроваджена рубрика «Український тиждень права», надруковані статті «Права людини – найвища цінність», «Що потрібно знати про ВІЛ-інфекції/СНІД», «Безпека дітей на контролі», «Як не зіпсувати життя», висвітлюється робота Координаційної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу при райдержадміністрації.

Стан виконання комплексної програми профілактики злочинності та правопорушень перебуває на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

Керівник апарату райдержадміністрації А.Потайчук

Додаток 2

Кількість

зареєстрованих кримінальних правопорушень, на території

Рівненського району в період 2011 – 2015 років

 

№ з/п

Види скоєних кримінальних правопорушень

2011

рік

2012

рік

2013

рік

2014

рік

2015

рік

1.

Умисне вбивство (та замах)

1

2

2

3

7

2.

Тяжкі тілесні ушкодження

5

6

6

6

4

3.

Грабежі

14

4

12

8

5

4.

Розбої

0

2

5

3

2

5.

Вимагання

0

0

2

1

0

6.

Згвалтування

0

0

0

0

1

7.

Хуліганство

11

3

3

9

14

8.

Незаконне поводження зі зброєю

11

10

9

9

10

9.

Незаконний обіг наркотиків

46

30

21

32

55

10.

Крадіжки всього

у т.ч.:

  • приватної власності
  • квартирні

260

 

259

1

192

 

189

3

305

 

268

12

303

 

278

3

465

 

393

7

11

Шахрайство

16

6

21

13

19

12.

Крадіжки з транспортних засобів

7

1

2

1

6

13.

Незаконне заволодіння т/з

7

4

3

1

10

14.

Порушення правил безпеки дорожнього руху

3

4

1

13

14

15

Хабарництво

3

0

0

0

0

16.

Злочини у сфері службової діяльності

14

4

14

15

22

17.

Злочини, пов'язані з використанням бюджетних коштів

11

2

10

12

8

18

Привласнення, розтрата майна шляхом зловживання службовим обов'язком

0

1

3

7

6

19

Злочини у сфері господарської діяльності

0

0

4

7

5

20.

Злочини у сфері земельних відносин

0

0

1

4

13

21.

Злочини у сфері інформаційних технологій

0

0

0

4

9

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації А.Потайчук

Додаток 1

Кількість

кримінальних правопорушень, скоєних на територіях сільських та селищних рад Рівненського району протягом 2011 – 2015 років

 

№ з/п

Назва сільської, селищної ради

2011

рік

2012

рік

2013

рік

2014

рік

2015

рік

1.

Білокриницька

52

48

50

47

41

2.

Бронниківська

17

19

18

15

16

3.

Великожитинська

35

30

31

50

11

4.

Великоомелянська

17

20

15

54

27

5.

Верхівська

9

17

20

13

33

6.

Городищенська

63

67

72

79

17

7.

Городоцька

43

46

68

88

36

8.

Грушвицька

41

38

33

20

16

9.

Дядьковицька

19

26

25

30

36

10.

Жобринська

12

15

17

18

13

11.

Заборольська

16

21

20

24

4

12.

Зорянська

99

117

141

120

101

13.

Квасилівська

101

97

131

92

164

14.

Клеванська

137

126

105

148

120

15.

Корнинська

28

32

62

55

86

16.

Кустинська

9

11

15

13

7

17.

Малошпаківська

37

32

27

26

29

18.

Новоукраїнська

42

53

71

70

60

19.

Обарівська

39

54

42

83

41

20.

Олександрійська

81

77

75

70

74

21

Оржівська

93

95

82

38

75

22.

Радухівська

8

10

9

13

11

23.

Тайкурська

4

6

5

9

9

24.

Шубківська

78

71

63

52

47

25.

Шпанівська

69

78

76

81

111

 

Керівник апарату райдержадміністрації А.Потайчук

 

Додаток 3

Фінансування

районної комплексної програми профілактики злочинності та правопорушень

в період 2011 – 2015 років

з/п

Цільове призначення коштів

Обсяг фінансування (тис.грн.)

2011 рік

2012 рік

2013 рік

2014 рік

2015 рік

план

факт

план

факт

план

факт

план

факт

план

факт

1.

Встановлення камер відео-

спостереження в населених пунктах Рівненського району-

Зоря, Клевань, Квасилів.

60

-

-

-

-

-

-

-

-

-

2.

Фінансування діяльності гро-

мадських формувань.

30

-

30

-

30

-

30

29,9

30

-

3.

Забезпечення паливно-масти-

льними матеріалами для здій-

снення оперативно-службової

діяльності Рівненським РВП НПУ в Рівненській області.

30

25

30

-

50

-

50

-

90

90

4.

Проведення ремонтних робіт в адмінбудівлі Рівненського РВП НПУ в Рівненській області.

70

-

-

-

175

110

-

-

-

-

5.

Придбання паливно-мастиль-них матеріалів для проведення превентивних заходів, спрямо-

ваних на підвищення рівня захисту життя і здоров'я людей, громадської безпеки, охорони особливо важливих об’єктів, а також для забезпе- чення проведення навчань та участі у заходах, пов’язаних з проведенням АТО на території Луганської та Донецької областей Здолбунівським міжрайонним відділом УСБУ в Рівненській області.

-

-

-

-

-

-

-

-

50

50

6.

Придбання запасних частин для ремонту автотранспортних засобів РВП НПУ в Рівненській області.

-

-

-

-

-

-

-

-

156.4

30

Всього:

190

25

90

-

225

110

80

29,9

326.4

170

Разом по програмі: заплановано – 941,4 тис.грн.

профінансовано – 334,9 тис.грн.

 

Керівник апарату райдержадміністрації                        А.Потайчук