У К Р А Ї Н А 

РІВНЕНСЬКА РАЙОННА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Сьоме скликання

(дев'ята сесія) 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 22 грудня  2016 року                                                   № 263

Про звіт голови постійної комісії районної

ради сьомого скликання з питань бюджету, фінансів

та податків Миронюка Віталія Мілетійовича

Заслухавши та обговоривши звіт голови постійної комісії районної ради сьомого скликання з питань бюджету, фінансів та податків Миронюка Віталія Мілетійовича про роботу комісії з початку скликання, керуючись пунктом 8  частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

в и р і ш и л а :

Інформацію голови постійної комісії районної ради сьомого скликання  з питань бюджету, фінансів та податків Миронюка Віталія Мілетійовича  взяти до відома (додається).

 Голова ради                                                                                       В.П.Стельмах

 

З В І Т

голови постійної комісії з питань бюджету,

фінансів та податків Рівненської районної ради

         До складу комісії з питань бюджету, фінансів та податків було обрано 9 депутатів районної ради представників 7 політичних партій крім «Аграрної партії».

         До компетенції комісії належить здійснення контролю за виконанням Бюджетного кодексу України, Законів України та інших нормативних актів з бюджетних і фінансових питань.  Крім того, комісія здійснює контроль за економним витрачанням коштів з державного та районного бюджету. За період діяльності було проведено 6 засідань комісії на яких розглянуто 152 питання. Всі члени комісії приймали активну участь в засіданнях, правда голосували з різних причин не одностайно. Як голова комісії хочу зазначити, що засідання проходили бурхливо, але рішення приймались демократично більшістю голосів. Однією із причин, що створило певну напругу при обговоренні питань пов’язаних з розподілом бюджетних коштів є те, що до складу комісії входять 2 головних розпорядників коштів у яких відповідно виникають конфлікти інтересів.

         Якщо розглянути окремо як відбувався розподіл коштів при внесені змін до районного бюджету на 2016 рік, то стає зрозумілим, що жодних змін до пропонованих адміністрацією пропозицій практично не вносилось, а ті що вносились не були підтримані більшістю. Прикрим є той факт, що до уваги не приймались депутатські звернення та депутатські запити. Для прикладу, ще в січні місяці депутат Котовський А.А. направив депутатський запит, який підтримала районна рада, про виділення коштів на ремонт ліфтів і покрівлі в будинку на вулиці 1 Травня смт. Квасилів, однак до цього часу жодної копійки під час розподілу на ці об’єкти не виділено. Із 8 депутатських звернень на сесію, що відбулась у вересні місяці, позитивне рішення прийнято тільки по двом. В цілому за період каденції нинішнього складу районної ради повністю, або частково враховано звернення 19 депутатів, або 50 % від загального числа звернень (39).

         Хочу зазначити, що станом на 01.11.2016 року в районі діє 76 Програм, які затверджені рішеннями сесій районної ради. Проведеним аналізом встановлено, що тільки 26 Програм фінансувалось в поточному році, що складає 34% від загального числа. Дивним чином виглядає ситуація коли 50 Програм не фінансується взагалі і в той же час на окремі Програми виділяються значні кошти. Для прикладу на програму розвитку пластового руху у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах в поточному році вже виділено 700 тис. гривень. Більше того,  в умовах обмеженого фінансування з державного бюджету, управлінням освіти вводяться додаткові 25 посад саме для розвитку пластового руху. Вважаю надто дорогим задоволенням утримання цього персоналу, який обійдеться районному бюджету в 2017 році приблизно 1,5 млн. гривень.

         Така легковажна поведінка керівництва адміністрації суперечить вимогам Бюджетного кодексу, який вимагає жорсткого дотримання фінансової дисципліни і забезпечення фінансування в першу чергу захищених статей бюджету, а саме виплату заробітної плати, сплати податків та оплату енергоносіїв. Як стало відомо з 01.07.2016 в адміністрації систематично не повністю виплачувалась заробітна плата і це при тому, що рішенням сесії районної ради від 15.07.2016 № 204 та від 28.09.2016 № 243 райдержадміністрації на виконання делегованих повноважень виділялись кошти в сумі 711776 грн. та 926120 грн. відповідно.

         Цікавими на мій погляд для депутатів будуть матеріали надані на депутатське звернення щодо використання коштів районного бюджету на фінансування об’єктів капітального ремонту, будівництва, реконструкції та поточного ремонту (копія додається).

         Чи не є дивним виділення коштів на виконання проектно-кошторисної документації в сумі 500 тис. гривень на завершене будівництво школи-саду в с. Шпанів, або ще 500 тис. гривень на проект нового будівництва приміщення дошкільного підрозділу Великоолексинського Н.В.К.

         Надіюсь під час обговорення звіту почути багато критичних зауважень щодо діяльності комісії, бо в час відкритості і прозорості в нашому районі про це слід тільки починати говорити. Окремі громади переходять до формування громадських бюджетів у нас же,  нажаль, не всі депутати володіють інформацією про можливе фінансування об’єктів на територіях де їх обирали депутатами.

 

 

Голова комісії з питань бюджету,

фінансів та податків

Рівненської районної ради                                                       В.Миронюк